Benihana, Mexico and tickets back to Estonia

Reedel käisin taaskord kinos, seekord siis “Guardians of The Galaxies” vaatamas. Väga hea film ja soovitan. Järgmisel päeval pidin alles pealelõunat tööle minema, seega tuli enne seda söömas käia. Läksime Benihanasse, kus tehakse sinu silmade all kogu toit valmis. Kuna seal on kõik lauad kaheksased, siis istusime koos ühe Koreast pärit perega, kelle perepoeg oli just kihlunud. Jagasid meiega oma toredat kihlumislugu ning jäätist, mille saab tasuta kui tähistad midagi. Benihana läheb kindlasti lemmikute restoranide hulka.
Teisipäeval käisin töökaaslasega shoppamas. Kuigi eriti kumbki raha ei tahtnud kulutada, kuna palgapäev oli alles tulekul. Käisime ka sushit söömas, aga see oli selline keskpärane.
Kolmapäeval peale tööd sõitsime teise Eesti tüdrukuga Mehhikosse. Kuigi öeldi, et see on päris ohtlik kahekesi minna ning Tijuana ei ole eriti midagi, siis tahtsime ikkagi oma silmaga ära näha. Sõitsime siis trolliga piirini ning jalutasime üle piiri. Sinna minnes ei ole just palju kontrolli. Ainult siis kontrollivad kui lähed suure kotiga või midagi. Otsisime siis takso randa minekuks, kuna olime kuulnud, et seal on meil parem olla. Olime seal mõned tunnid, mille jooksul jalutasime mööda randa ning läbi peatänava. Võtsime vahepeale ka ühed maasika-mango smuutid, mis oli superhea. Õhtusööki sõime täpselt päikeseloojangu ajal. Et tagasi saada, ootasime järjekorras umbes pool tundi. See oli juba päris hea võrreldes sellega, milline järjekord seal enne oli, kui kohale jõudsime. Mulle üldsielt meeldis seal ning huvitav oli näha teist kultuuri. Lisaks on üks uus riik nimekirjas.
Piir Ameerikaga. Taga kaugel paistab San Diego.
Ilm teisel pool pole üldse nii ilus, aga väga soe oli ikkagi

Lõpuks oli mul ka üks vaba päev. Lipuga matkaja kutsus mind bonfire’le ja ei saanud minemata jätta. Kõik inimesed seal oli seotud Sea Worldiga. See olemine oli nagu enam vähem, kuigi tsipa iagava võitu. Mulle meeldis ultimate frisbee’d mängida, mis on nagu jalgpall ja korvpall kokku, aga lendava taldrikuga. Sain seda mängides ka moka lõhki. Sain kogemata taldrikuga näkku. Ikka juhtub.
Nädalavahetuse veetsin ma üsnagi rahulikult, kuna pidin iga päev töötama ning otseselt plaane eriti ei teinud. Pühapäeval alustasin asjade pakkimist taaskord kuna majaomanik pidi jälle tulema. Ning keerasin ka väikese käki töö juures kokku, millest ma täpsemalt ei hakka rääkima, aga selle tagajärjel võeti mul kohe töötunde vähemaks. Ma ei kurda selle üle kuna just olin mõelnud, et tahaks paar lisapäeva vabaks. Seega mind ootas ees nelja päevane puhkus.
Esmaspäeval peale tööd ei saanud koju minna, seega läksin sõbra poole ööseks. Kuna ta tuli ka just töölt, siis läksime Rubio’ssse sööma, mis on nagu mehhiko toidukoht, aga Ameerika pärane ning tervislikum tsipa. Järgmisel hommikul lubas ta mul tema pool kauem olla hoolimata sellest, et ta ise läks juba tööle. Sain siis oma õega Skype’da ning ostsin lõpuks oma lennupileti ära!! I have to come back now! Pole enam valikut.
Pärast seda liikusin sööma ja randa, kuna minu hele päevitus kaob ikka väga kiiresti ning polnud päikest mitu nädalat näinud. Sain natukene punasemaks jälle. Pärast tuli ka Anette randa ning trimpasime natukene ja jutustasime, kuna ta läks oma kuti poole ning ma suundusin lõpuks kogu oma stuffiga koju.
Kuna õde küsis mu insta pildi pärast, et kas mul teksadega palav ei ole, siis räägin ka tsipa ilmast ja riietumisest. Päeva aeg on päris palav väljas, aga leevenduseks on mõnus tuuleiil. Seega pole liiga palav. Hiljemalt kuuest pole enam nii palav päike, seega on pikkade riietega päris normaalne juba ringi käia. Sel ajal on veel ka tuul, seega koha peal istudes hakkab jahe. Aga tänava peal kohtab igasugustes riietes inimesi, olen kohanud palju ka neid, kes käivad näiteks uggide või saabastega keskpäeval ringi. Suht paras ilm on siin, ei ole liiga külm ega liiga soe. Lisaks on huvitav see, et räägitakse koguaeg, et üldse vihma ei saja. Aga olen oma silmaga vähemalt 5 korda vihma või tibutamist näinud.