4th of July

Terve nädal on töö otsimisele kulunud. Nõme on see, et pikk nädalavahetus ka. Sellepärast ei saa kolm päeva tööd otsida põhimõtteliselt. Samas on neljanda juuli püha päris lahe ning põhjus välja minna ja midagi huvitavat teha. Tänaval oli iga teine inimene USA lipuvärvides riides ning seda rahvast ranna ääres oli ikka meeletult.
Kõik tööpäevad ma põhiliselt olin Craigslistis ja mitu tundi ka väljas kohapeal käisin tööd otsimas. Esmaspäeval käisin veel ka niisama trolliga sõitmas. Võtsime Eveliniga sinise trolli ning lihtsalt sõitsime Mehhiko piiri juurde. Ostsime jäätist ja tulime tagasi. Tahtsime lihtsalt näha, mis lõuna pool on.
Teisipäeval käisin Ocean Beachil, kus võtsime pilvi. Vahva asi oli see, et kui ma bussi pealt maha tulin, siis koos minuga tuli maha üks majapeol osalejatest. See on kummaline näha kuskil suvaliselt tuttavat nägu. Siiamaani ei ole tuttavaid nägusid kohanud ning kuna väga palju rahvast siin ei tea ka, siis poleks isegi oodanud tuttavat nägu kohata. Kolmapäeval nägin tänaval lahedat meest, kes jalutas oma väikese koera ja korraliku seaga ringi.
Neljapäeval tuli selle töö pideva otsimise ja mitteleidmise peale päris suur masendus peale. Sellepärast olin nõus ka reede hommikul matkama minema, et eha natukene midagi teistsugust. Seekord läksime väiksema mäe peale, mis lõppkokkuvõttes oli ainult paar kilomeetrit lühem kui eelmine. Selle mäe nimi oli Cowles Mountain. Kuna meid võttis peale Lupita sõbranna ning tal oli 16 aastane tütar ja tema boyfriend kaasas, siis me läksime mäkke natukene aeglasemalt, kui muidu. Nad olid esimest korda matkamas ja väsisid päris kiiresti ära. Süüdi on selles muidugi ka päike, sest see tõusis juba poole kuuest. Kogu teekonna pikkus oli 8,3 km ning võttis aega kaks ja pool tundi (koos otsa peal puhkamise ja pildistamisega). Mäetippu oli tulnud üks tore mees ameerika lipuga. Õnneks sai temaga pilte teha ning nii tore oli kõigile soovida ilusat neljandat juulit. Mäe kõrgus on umbes 450m.

Pärast matkamist sain tsipa puhata ja siis sõitsin juba Pacificule, kuhu meid, Eesti tüdrukuid, oli kutsutud merejalaväelaste peole. Väga lahedad inimesed olid seal. Kuna me kõik korraga sinna ei jõudnud, siis ootasime seal ka teisi ja kui nad jõudsid, siis läksime ranna äärde jalutama.
Vahepeal liikusime majja tagasi ja siis uuesti randa, et näha kesklinna ilutulestikku. Selline uus-aasta tunne tuli peale. Igal pool lastakse ilutulestikku ja kõik kogunevad kokku, et seda näha. Huvitav oli see, et kesklinnas lasti neljast kohast täpselt samasugust ilutulestikku. Päris kena oli, kuigi need jäid natukene kaugele ikkagi. Kui pildilt vaadata, siis kesklinn on täpselt selle väikese tüdruku(esiplaanil) kohal.
Maja juurde lõpuks tagasi jõudes läksime osadega ka katusele, kuhu sai vannitoa akna kaudu. Inimesed ootasid seal veel Sea Worldi ilutulestikku, mida lastakse igal õhtul tegelikult. See oli täiega kena ning lähemal ka, mis tegi selle veel kenamaks. Katusele jäin ma kohe mitmeks tunniks jutustama ja vaadet nautima ning oleks sinna vist hommikuni jäänud, kui vahepeal poleks mingit mürglit allkorrusel toimunud, mille peale pidi keegi kõrgem ülemus kohale tulema.
Hommikul vara sai sõidetud baasi, kuna mind ei viitsitud mu kauge elukoha pärast koju sõidutada. Aga see eest nägin baasi ära, mis on pigem naabruskond või midagi sellist. Igas ühetoalises “korteris” elab kaks tüüpi. Tehniliselt ei tohiks võõrad nendes korterites viibida, seega viidi mind hommikul üheksa aeg koju, kuna teine toakaaslane pidi iga hetk tagasi jõudma.
Peaks vist mainima ka seda, et tööd on ikka päris raske saada. Näiteks läksin ühes kohas lihtsalt sisse ja sain kohe manageriga rääkida. Kõik tundus päris hea ja lootust juba oli ning kaks päeva hiljem käisin uuesti seal, et uurida, kas saan siis tööd. Mis aga välja tuli, oli hoopis see, et nad olid just mitu hostessi palganud. Aga alla ma ei anna, kuna ei taha siit lahkuda nii vara. Nii et hoidke kõik meeletult pöialt mulle, et ma peagi töö saaksin. Hea oleks kui tuleval nädalal juba.